Klantenservice

[powr-chat id="a90f4c20_1588351354"]

1 Bestellen & Betalen
1.1 Kan ik tegen een 0% btw-tarief bestellen?

Voor buitenlandse ondernemingen is het bij Mirjam Horse Products mogelijk de btw direct bij inkoop te verleggen. Tijdens het bestelproces kun je onder 'Factuuradres' aangeven dat je een zakelijke klant bent, het is dan van belang dat je de bedrijfsnaam en het btw-nummer correct invult. Wanneer je als bedrijf binnen of buiten de EU met een geldig btw-nummer een bestelling plaatst én de order wordt geleverd buiten Nederland, dan zal de btw automatisch worden verlegd. Indien gewenst kun je dit vooraf aan de betaling controleren, het bedrag inclusief en exclusief btw is dan gelijk.

1.2 Ik heb een vraag over de betaalmethoden.

Veelgestelde vragen over de betaalmethoden bij Mirjam Horse Products vind je hier

1.3 Is betalen via Mirjam Horse Products veilig?

Alle betalingen die via deze webshop worden verricht, worden gedaan via Mollie Payments. Mollie is een payment service provider die betalingen voor webshops op een veilige wijze verwerkt. Omdat Mollie het betalingsproces van Mirjam Horse Products uit handen neemt, kan er Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan na je bestelling op deze webshop. 

1.4 Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Heb je van ons een kortingscode ontvangen op bijvoorbeeld een cadeaubon of tijdens een actie, maar krijg je de melding 'niet geldig'? Controleer dan goed of er kleine letters of hoofdletters in de code worden gebruikt, het is belangrijk dat dit juist wordt overgenomen. Probeer het nog eens door je pagina te verversen door op Ctrl-F5 te drukken. Als het niet lukt om de kortingscode in te voeren, neem dan contact op met onze klantenservice.

1.5 Is mijn artikel op voorraad?

Een groot deel van ons assortiment hebben we op voorraad, maar ook een deel van de producten moet nabesteld worden. Onder de prijs van een product vind je de beschikbaarheid, producten die de status 'Op voorraad' hebben, kun je binnen vier werkdagen in huis verwachten. Wanneer een product nabesteld moet worden, wordt dit in het rood aangegeven. 

1.6 Moet ik een account aanmaken?

Het is niet verplicht om bij je bestelling op deze webshop een account aan te maken. We raden dit echter wel aan, door een account aan te maken in deze winkel kun je het betalingsproces in het vervolg sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan en bestellingen bekijken.

2 Verzenden & Retourneren
2.1 Ik heb een vraag over de verzending of retourzending van mijn bestelling.

Alles over de verzending en retournering bij Mirjam Horse Products vind je op deze pagina. 

3 Supplementen
3.1 Welk supplement is geschikt voor mijn paard?

Heb jij een specifiek probleem, wil je meer informatie over een bepaald supplement of vraag je jezelf af welke supplementen geschikt zouden kunnen zijn voor jouw paard? Bij Mirjam Horse Products adviseren we je graag, zodat je de juiste keuze kunt maken. Je kunt voor vrijblijvend en kosteloos advies altijd contact met ons opnemen. Dit kan via het formulier aan de rechterkant van deze pagina, telefonisch of via de mail. We zullen je zo snel mogelijk van een persoonlijk advies voorzien!